loading...
فرد مطلب
ایمان علمیه بازدید : 77 دوشنبه 03 تیر 1398 نظرات (0)

قصه ها - دستکشی که گرم بود با اجرای خانم الهه رضایی

ارسال شده از سایت دیدچه

  1. نتایجی از دیگر سایت ها
  2. انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 - دوبله فارسی - Ralph ...

    www.aparat.com/v/CKzV3/انیمیشن_سینمایی_رالف_خرابکار_2...

    خیلی خوب بود من واقعا دوستش ... قصه ها - سنجاب تنها با اجرای خانم الهه رضایی از کانال قاب کودک ... قصه ها - سنجاب تنها با اجرای خانم الهه رضایی ...

  3. فیلم: قصه ها - کلاغ تشنه / ویدیو کلیپ | مگیفا

    magifa.com/video/16019006

    قصه ها - کلاغ تشنه با اجرای خانم الهه رضایی - قصه ها - کلاغ تشنه با اجرای خانم الهه رضایی. 08-06-2019@12:16:28 gmt; ... قسمت ۴ پیشرفت علم چه ها که نمی ...

  4. الهه رضایی: از دیدن بچه های دیروز لذت می برم - خبرآنلاین

    بهناز شیربانی: چهره و صدای الهه رضایی یادآور روز های خوب کودکی است، روزهایی که در عین تلخی جنگ، شیرین‌ترین خاطرات را برای کودکان دیروز رقم زد. شاید به همین خاطر است که دیدن او پس از سال ها در برنامه ای با همان سبک و سیاق ...

  5. خانم زارعی خاله شادونه، یک گپ کوتاه

    niniban.com/fa/news/32523/...

    خیلی خوب بلد بودم که سرم رو گرم کنم و به تنهایی با خودم بازی کنم، بیشتر وقتم رو با عروسک‌هام پر می‌کردم، محبوب‌ترین بازی کودکی‌ام هم خاله‌بازی بود، خیلی از بچه‌ها براشون سوال بود که من ...

  6. تلویزیون دهه ۶۰ و چیزهایی که برای نسل ما جالب بودند | زیباشهر

    یکی دو سال پس از پیروزی انقلاب که کاملا به حضور و بیان و اجرای خانمها الهه رضایی و گیتی خامنه در برنامه کودک و نوجوان عادت کردیم، سر و کله مجری دیگری که آقا بود در این برنامه پیدا شد.

  7. شعر زنانه و نغمه‌ای که از دل می‌آید

    hafteh.ca/canada/17846/%d8%b4%d8%b9%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9...

    این تلاش با همکاری آقای نیک‌بین نوعی شهامت به من داد که برای اجرا قدم بردارم. حاصل آن آلبوم «پر می‌زند»، بود که در نهایت با وجود سختی‌ها وارد بازار موسیقی شد.

  8. بیوگرافی و عکسهای ملیکا زارعی (خاله شادونه)

    ملیکا زارعی برزی (خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، تحصیلات وی در رشته حقوق قضایی می باشد، از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی ...

  9. با شهر جهنم آشنا شوید! - دستیار من

    dman.ir/105264/با-شهر-جهنم-آشنا-شوید

    در بپو همواره بخار آب متصاعد است به طوری که نام دیگر آن را شهر جهنم (Jigoku) گذاشته اند. در بپو هشت جهنم یا تالاب آبگرم با اسامی جالب وجود دارد که دمای آب آنها بین 50 تا 99.5 درجه سانتی گراد متغیر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1401
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 2,264
  • بازدید سال : 23,862
  • بازدید کلی : 196,215