loading...
فرد مطلب
ایمان علمیه بازدید : 79 جمعه 25 مرداد 1398 نظرات (0)

فقط به عشق علی_عبدالرضا هلالی_مداح

ارسال شده از سایت دیدچه


نتایجی از دیگر سایت ها:

فقط به عشق علی_عبدالرضا هلالی_مداح


فقط به عشق علی_عبدالرضا هلالی_مداح. 126. فقط به عشق علی 13 دنبال‌ کننده 126 بازدید. 5. با کیفیت 144p ...
.

‫حاج عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت در حال تریاک کشی‬‎ - YouTube


حاج عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت در حال تریاک کشی و خانوم بازی (نسخه کاملتر) - رضا هلالی این هم لینک ویدیو دفاع ...
.

بازخوانی پرونده جنجالی فیلم عبدالرضا هلالی


عصر ایران ـ عبدالرضا هلالی، مداح مشهوری که فیلم توزیع شده از وی در سایت های اینترنتی جنجال تازه ای به پا کرده است، گفت: اکنون در شرایط روحی مساعدی برای صحبت کردن در این باره نیستم ولی در آینده نزدیک پاسخ این تخریب شخصیت ...
.

«مداح پاکتی» |6| هلالی: محرم ۱۷۰ میلیون تومان هزینه می ...


متن گفتگوی عبدالرضا هلالی، مداح مشهور با هفته نامه ی اصولگرای «مثلث» در پی می آید: ... ممکن است زمانی احساس کنم که می‌خواهم فقط از خودم عشق کنم؛ پس چرا مداح شدم و مسئولیت قبول کردم؟ ... فکر نکنند ...
.

صحبت‌های عبدالرضا هلالی در یک برنامه رادیویی - خبرآنلاین


سیدعلی ضیا سه‌شنبه شب در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» میزبان عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت بود. به گزارش خبرآنلاین، هلالی بعد از پنج سال در یک برنامه زنده رادیویی شرکت کرد و دقایقی را با ...
.

با بهشت | دانلود مداحی های شور با کیفیت همه مداحان


گلچین کاملی از محرم - به صورت صوتی پست بعدی رو میخوام براتون گلچین محرم 89 رو بذارم دوستان من این مداحی ها رو برای ماه محرم میذارم و دیگه تو این چند روز تا محرم دیگه مطلبی از محرم 1390 گذاشته نمیشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1401
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 2,283
  • بازدید سال : 23,881
  • بازدید کلی : 196,234